Trumvirvel tack.

Nu hade jag minsann tänkt att avslöja den stora hemligheten. Det är fortfarande pinsamt men jag är så himla säker i min kvinnlighet att jag aldrig skäms för någonting. Hö.

Och nu börjar jag.
Andra dagen i CO berättade jag om att det hade blivit lite stopp och översvämmning när en av mina tyska vänner gick på toa. Eller gick gjorde hon inte, som tur var snöt hon bara sig och skulle spola ner pappret. Tydligen överanvände hon det blev stopp. Vi struntade i det för vi trodde såklart att vattnet skulle sjunka ner igen sådär som det gör ibland.
 Men när jag senare på kvällen skulle spola var översvämmningen ett faktum. Jag tog nästan alla handduka jag hade i mitt handduksskåp och la de på golvet. Torkade upp det som turligt nog bara var vatten, slängde handdukarna i duschen och låtsades som ingenting.

Dagen efter behövde jag verkligen gå på toa, det tryckte på i bakre delen om jag få vara lite finkänslig. Nu hade det gått och spola och allt var frid och fröjd. Tills jag ska spola efter mitt besök och vattnet stiger. HELVETE!
 Som tur var blev det ingen översvämmning denna gången men likväl stop och vatten upp till kanten. Och inte ville jag berätta detta för min värdfamilj när mitt allra heligaste ligger och flyter i toalettstolen.
Jag försökte med alla medel, som jag inte tänker gå igenom här för då får jag skrivkramp, att få bort detta nedrans stoppet men det lyckades minsann inte. Jag ringde mamma och var verkligen i upplösningstilstånd. Jag tror att jag var kapabel till att åka hem just då. För jag kan inte riktigt tänka mig att min hostfamilj bajsar..
 
Som ni förstår var jag ganska generad och ganska nödig efter att inte ha använt min egen toa på tre dagar. Jag ville absolut inte göra nummer två i något av de andra badrummen.
 Sen igår sitter jag och Charlotte i soffan när Doug såhär lite nonchalant i förbifarten säger.
-Jag märkte att du hade lite problem med din toalett så jag har fixat det nu.
Jag : Oj! hehe. trodde att jag hade fixat det. hehe. oj. visste inte riktigt. hehe
Doug: Det är lätt fixat, bara säg till om det händer igen.
Jag: hehe, okej. hehe. förlåt. hehe


Så där får ni den. Min första pinsamma historia som au pair. Hoppas att ni inte tycker att jag är äcklig nu.
Men det är på tiden att ni får veta att TJEJER BAJSAR.
Och där var det ur världen.

Godnatt för mig och Godmorgon för er!

Kommentarer
Postat av: K

Haha men hjälp! Pinsamt värre... =P

2009-02-07 @ 08:53:21
URL: http://thoughtsoffhermind.webblogg.se/
Postat av: Anonym

"jag bajsar, alltså finns jag" ;)

2009-02-07 @ 10:10:35
Postat av: s

Hi Hi Hi, Den hääär historien hade an ju hört förr, mohaa. och bio ja, det känns som det ska vara liiite annorlunda att se bio over there. lite mer feeeeeling. är det, eller det e bara so man tror?

2009-02-07 @ 10:49:51
URL: http://sandramarklund.blogg.se/
Postat av: s

Vad ska du göra på alla hjärtans dag?

2009-02-07 @ 12:24:20
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: Ida

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, förlåt, men från ett utomstående perspektiv var detta sjukt roligt! Kärlek till dig.

2009-02-07 @ 12:54:31
URL: http://confusi0n.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: haha ja hua!!! Men hur går det där förövrigt då? Utöver bajs-olyckorna? =P

2009-02-07 @ 16:45:56
Postat av: K

och ovanstående "svar" var från mig =P

2009-02-07 @ 16:46:30
URL: http://thoughtsoffhermind.webblogg.se/
Postat av: jamie

HAHAH!!

2009-02-08 @ 01:36:57
URL: http://jamiedicamillo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0