Valentine

Med en del ändrade planer..

Egentligen var det tänkt att jag och Line skulle åka skridskor idag men hon ligger fortfarande i influensa så inte speciellt kul.
Men planerna fixade sig snabbt och Emma kommer snart hit. Hon fick sin bil igår så nu ska minsann hon få ta och köra lite. Blir nog en sväng till Park Meadows för att shoppa lite eller så kanske vi beger oss in till Denver. Vi får helt enkelt se vad som händer.

Hade lite skypedejt med halva familjen och släkten imorse. Bror min fyller år idag så släktkalas var på shemat. Som tur är fick han mitt paket igår och han blev väldigt glad för paketen. Varsågod bror!

Igår var jag och Emma och kollade på "Confession of an Shopoholic". Blev ganska besviken som jag alltid blir när jag har läst boken innan filmatisering kommer ut.
 Håller faktiskt på att läsa en annan Sophie Kinsella bok nu

An undometic godess". Riktigt bra änsålänge, får ta och läsa de böckerna som ännu inte finns på svenska (eller som jag kanske inte har hittat) nu när jag är här.


Nu får jag väl ta och göra vid mig lite.


Kommentarer
Postat av: baaaaaaaaaaaah

haha, så det var fullt med lingonsylt i deras skåp för att den gamla Au pairen hade hamstrat? hehe det är ju lite speciellt...

2009-02-15 @ 10:42:30
URL: http://barbatartek.blogg.se/
Postat av: s

GLÖM EJ att rösta på mig som veckans blogg hos thinkpinks.blogg.se

2009-02-15 @ 22:17:33
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: mamma

skriv nu något nytt så jag har något att läsa inatt puss puss

2009-02-16 @ 01:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0