Yes Man för 14 kronor är inte fy skam

Igår blev det Yes Man på bio. Att se den litegranne efter alla andra var det helt klart värt när det bara kostade 14 kronor för en biljett. Perfekt för fattiga au pairer. Och på tisdagar efter klockan sex kostar det bara 50 cent att se en film så med andra ord ca 4 kronor. Jag trivs. Nästa på listan är "The Curious Case Of Benjamin Buttons", "Twilight", "Bride Wars" och någon till som jag inte minns namnet på.

Skypade nyss med familjen, det var trevligt tycker jag minsann. Dock är de alltd otrevliga och lämnar mig för att äta middag. Idag skulle de ha torskfilé med potatis holandaisås (stavning?) och rivna morötter. Något säger mig att det absolut inte är vad jag kommer äta ikväll..
 Tänkte mer köpa med mig lite mat och  sällskapa med Emma ikväll. Och egentligen försöka spara lite pengar. Hoppas verkligen att mitt amerikanska bankkort med mina pengar ligger i postfacket idag!

Nu när ni ändå är här och läser tänkte jag bjussa på lite bilder i vanlig ordning.


Ett stycke snäll unge!


Ett stycke jättesvettig petra och lite mindre svettig Emma.


Usa har inte längre några kompisar, så går det när man lägger sig i allting!



Igår amnade vi i en bilkö. Inte kul att köra i 20 km i timmen på en motorväg kan jag tala om.


Åhh, en annan sak! När vi kom till bion igår var där värsta kön utanför en affär. Nyfiken som jag är frågade jag killen inne på bion vad som egentligen  var på gång. Och tydligen var Tools sångare där och signerade någon speciell vinflaska. Där blev jag något arg och förbannad och allt på en gång att jag inte får lov att köpa alkohol här.
Tänk Tool!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha de e fan vad du har skabbiga bilder på mig :P Men får hoppas alla ser den vackra insidan istället ;) Haha!!



Jag är sugen på Panda ikväll, hur låter de?

2009-02-27 @ 18:38:27
URL: http://emmschen.blogg.se/
Postat av: alec

haha vi kan ju drömma om operan iaf... men iblandsjunger jag det! Men mest är det en massa låtar som är fina med gitarr spel.... och jag kan inte ens spela gitarr;) men tror jag ska köpa en på söndag =)

2009-02-27 @ 19:38:20
URL: http://alece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0