Bilder.

Tänkte bjussa på lite bilder från New York, och hotellet.

 Mina rumskompisar. Ana från Brasilien och Sandra från Tyskland.

 Nina från Sverige (min flygkompis) och Naomi från England.

 Jag och Tysk Jenny på Times Square.

 Pariserhjul inne i en leksaksaffär. Jag och Jenny ville åka men det kostade massa pengar, dumt.
 
 Jag och Sandra, Times Square.

 Jag och Valia från Schweiz, Times Square igen.

  Amerikanerna bara älskar sverige. haha

  Roommates

  Norska vänner, Viktoria och Ida.

Jenny kan vara ganska snygg ibland. haha!

 Sandra är uppe och leker.

 Saknar er redan!




Bilderna gick inte riktigt att vända. Så hoppas att ni ser ändå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0