Colorado!

Sådär ja, nu är jag helt installerad i mitt nya hem.

Igår måste ha varit min turdag alla gånger.
Jag lyckades byta flyg i Chicago trots tidsbrist.
Jag hamnade inte brevid någon svettbomb på något flyg.
Jag fick de sista chipsen på flyget.
Jag lyckades ta mig från planet till vänthallen, trots att man var tvungen att ta tåg (!?)
Mina väskor kom först av allas på bagagebandet.
Familjen är super trevlig.
Ungen var bara blyg den första minuten sen snackade hon som fan.


Allt är så fruktansvärt fint här. Man ser bergen runt omkring överallt. Husen ser ut som något från Desperate Housewives.

Mitt rum, eller min källare är helt underbar. Eller vad sägs om walk-in-closet, hotellsäng, tv med 500 kanaler?



Jag hade nog kunnat stanna här föralltid. Vad säger ni familjen, ni vill inte flytta till usa, möjlighetrnas land?

Kommentarer
Postat av: emma

Haha, varfor kanns det som att jag kanner igen allt det dar? Harligt att hora att du kommit till ratta! Hoppas vi ses snart! Puss

2009-01-30 @ 19:41:42
Postat av: anna

Fan vad härligt det låter! Jag hoppas att du inte gråter ögonen ur över att inte vara hemma;) haha! Hör av dig när du kan=) Ha det så bra tills dess! Puss Anna=)

2009-01-31 @ 00:29:59
URL: http://annaholmqvist1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0