Inatt smäller det!

Eller okej, egentligen går flyget imorgon bitti. Och egentligen ska vi köra hemifrån 4 vilket kanske räknas som måndag morgon.
Men eftersom jag är en sådan där nattmänniska räknar jag det som inatt, och med det känns det som om det är mycket närmre.

Kvällen hos Sofia var underbart kul, och jag fick än en gång lära mig att jag faktiskt inte tål tequila.
Jag är inte en den som lär sig av sina misstag.

Hursomhelst var sista kvällen med gänget toppen och så kul som det ska vara. Hoppas att ni klarar er utan mig nu ett tag. Jag axlar över ansvaret att vara skandalqueen till någon annan ett tag. Någon frivillig?


Dock ska jag försöka uppdatera min blogg så ofta som möjligt, allt för er.



Vi ses om ett år mina vänner

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är icke klokt. Just nu är du på väg till USA. Kan icke bara fatta det!

2009-01-26 @ 09:44:52
URL: http://lyckansmamma.blogg.se/
Postat av: ess

HOPPAS RESAN HAR GÅTT G-G-G-G-G-G-GREAT SO FAR, och att resten av resan går absolut smärtfritt! :)



2009-01-26 @ 11:26:16
URL: http://sandramarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0