Kom igen bara

Försöker mig på att packa lite smått just nu.
Har allting i gamla huset så jag funderar på att sticka bort där en gång för alla dumpa det som är tvättat i en resväska och gå bort med det hit.
Jag hade kommit på värsta smarta grejen innan.
Man lägger alla kläder och skor i den mjuka resväskan och resten i den hårda. Men tji fick jag!
Läste i något häfte att man enbart får ha En väska med sig in på rummet när vi är i New York de tre första dagarna.
Hmm, undrar vad jagska välja. Väskan med kläder och skor eller väskan med smink, hårgrejs, duschgrejs och övrigt.
Svårt val.
Duh.

Nu bort till second house och kolla så att min jacka har torkat och att det i tvättmaskinen är redo för torktumlaren. Yihaa!

Känns ganska bra att det brukar se ut såhär när jag försöker packa...

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0