Loneliness is not better when you're alone

Frida åkte nyss hem för hon skulle upp och jobba imorgon.
Och då blev jag sådär ensam igen. Vad ska jag nu hitta på hela natten? Med tanke på att min hjärna inte tror att det är meningen att sova på natten lär jag vara vaken ett tag till.
Tur att vi har fått internet till nya huset nu iallafall så att jag åtminstone kan testa min nya dator.

Nu ska jag nog kolla lite film och hoppas att sömnen snart infinner sig.


Min mamma är ganska söt ibland. Trots att vi kan bråka sjukligt mycket from time to time.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Du kanske ska gå och lägga dig och sussa lite så att du är pigg och glad till i morgon. Så kanske du hinner både ta ur diskmaskinen och sätta in i den så att mamma blir glad :)

Kram

2009-01-21 @ 01:51:22
Postat av: Stefanie

Snart smäller det tjejen! Är riktigt glad för din skull och att du vågar! Kul att jag hann träffa dig innan du drar. Annars hade det varit jobbigt. Inte lätt att få en träff med Stefanie den fullbokade. Hehe! Puss på dig

2009-01-21 @ 09:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0