Moderkaka

Min mor börjar bli lite orolig. För varje gång jag skriver att jag är förbannad på någon/något tror alltid mors vänner att det handlar om henne.

Så en liten rättelse. Nej det handlar inte om mamma. Och när det handlar om henne kan jag faktiskt skriva det.
Som idag tog jag ut ur diskmaskinen, dammsugade och tvättade massa kläder. Då blev mor min sur för att jag inte hade plockat in i diskmaskinen. Hon känner nog att hon vill bossa med mig lite extra innan jag åker, mest för att jag inte ska få hemlängtan.

Kanske.


Kommentarer
Postat av: mamma

Det var ju bra att det inte är mig det handlar om alltid fast det kan bli höga toner.Men vi är väl lika goda eller?



Puss puss

2009-01-20 @ 23:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0