Nedrans

Åhh vad dumt allting blev nu!

Min gamla laptop väska är för liten för min nya laptop. Alltså blir det ytterligare en utgift för redan extrempanka mig.

Jag missade tiden på UM förra torsdagen så nu lär jag absolut inte få några nya p-piller innan jag reser. Great.

Jag har insett att hela min garderob är tråkig. Detta insåg jag när jag vek ihopdet jag ville ha med mig och la i tvättstugan.
Jag vill ha massa med mig, men samtidigt inser jag att mina kläder ser ut som kräk.


Wanja hörde förresten av sig för en stund sen. Berlinresan gick hyfsat bra för att vara Wanja. Lite smärre missöden men som sagt, för att vara W ingen katastrof!


Love you.

Kommentarer
Postat av: soffiproppan

haha, vad menade du med det :O

2009-01-19 @ 22:20:04
URL: http://fisfia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0