Nu blir jag sådär nervös igen.

Imorgonkväll, klockan 23.23 närmare bestämt, tar jag nattåget till Stockholm. Väl i stockholm kommer jag att vara klockan sex på tisdagmorgon. Och klockan 09.00 har jag mitt möte på amerikanska ambassaden.

Jag kan inte släppa detta jäkla visumet, det funkar inte. Vad händer om jag inte blir godkänd? 

Det blir inte direkt bättre av att jag kommer att se ut som white trash när jag anländer till ambassaden.
Tänk er själva.
-Sova lite halvt om halvt på ett tåg, halvsittandes. (aldrig att jag sover i en säng med 5 okända människor i rummet, aldrig)
-Möjligen sminka sig lite lätt, detta lär antagligen ske på centralen kan jag tro.
-Sen komma till ambassaden kanske ungefär sisådär 2 och en halv timme för tidigt. Beroende på hur långt det är.

Yes, jag kommer att vara fräsch utav bara den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0