Shoppingglädje.

Nu är allting bra igen.
För idag har jag handlat massa underkläder och det är nästan det bästa jag vet.
Och fin väska till min dator, och en resväska som matchar min andra.
Och värsta fina skorna, jag tror lite att jag härmade Sofia. Men eftersom jag inte är i Sverige snart så får jag nog lov att ha de.


Har handlat presenter till familjen nu också, det blev två vinglas och en vinkaraff av Lasse Åberg. Älskar allt han gör, och han är ju ganska typisk svensk. Tänker dock mest på sällskpasresan. haha



Shopping är lycka.

Kommentarer
Postat av: görel

-Det närmar sig med stormsteg!! Nu lär vi inte ses på ett tag! Må gott over there..Blogga när du kommit till ro!!

2009-01-23 @ 17:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0