Sorry för den va!

Det blir tyvärr ingen återblick detta året. Ni får helt enkelt läsa mina gamla blogginlägg och själva bilda er en uppfattning om mitt 2008 (yeah right,)

 Jag började faktisk fila på en men helt plötsligt började det hända allt för mycket i familjen för mitt eget bästa. Detta med usa börjr också gå allt för fort och det enda jag gör om dagarna är att maila och sitta i telefonkö.

Ringde nyss till Bajs-Telenor och skulle pausa mitt abonemang. Men inte gick det. Dryg jävla idiot som säger att man inte kan ha abonemangen vilandes när man har kvar på bindningstiden. Jävla idioter.
Så nu får jag gå och betala för en telefon som jag inte kommer att använda med pengar jag inte har. Tack.

Sen måste jag ringa facken nu också, de betalar jag också massa pengar som jag inte äger för ingenting. Idioter de med. Fan vad arg jag blir.

Det får nog bli så att jag bjuder på nudlar på fredag för något mer har jag inte råd med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0