United we stand Diveded we fall

Det är inte kul när människor kommenterar anonymt, då vet man inte vem man ska gnälla på.
Och jag har ju inte direkt det problemet att min blog är överbelastad så jag vet att någon i min närhet anser att jag är bitter.    Just nu är min moder kraftigt misstänkt.
Visst det inlägget var lite småbittert kanske, men det fick det lov att vara just då.

Igår var det massa mys hemma hos Wanjan min, och trots att alla var trötta och slitna så var stämningen på topp! Något den visserligen alltid är när vi alla samlas.

Wanja snusk fick fina avskedspresenter och vanish kan säkert komma till användning flertalet gånger om jag känner henne rätt.

Wanja lät tårarna falla och alla blev sådär känslomässiga som man vanligtvis blir vid avsked.

Wanjas kommentar till detta -" Vad fan håller jag på med?!"



Kommentarer
Postat av: Wanja

Älskling.

2009-01-16 @ 15:17:05
URL: http://wanjuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0