Jodåsåatt

Är på världens konstigaste ställe. Eller winterpark är väl inte så konstigt i sig. Helt okej och bröllopet imorgon kommer nog bli kul.
Igår var det fest som fan i vår lägenhet, ikväll blir det rehersalmiddag, lördag bröllop och söndag bbq. Jodå jag trivs.
Iallafall så begav jag och Staceys syster Alyssa oss iväg på uteställejakt när gamlngarna började slockna här hemma.
Vi hamnade på den enda "sommaröppna" stället i detta skidparadis. Det var jag och alyssa, 6 infödingar. De två tjejerna där betedde sig som bitchar, stackare. De trodde nog att vi ville åt några av deras ruttna killar. NOT. höhö

Nu måste jag nog bege mig vidare, öppna upp en öl och låta kvällen fortgå.


Midsommarbilder kommer snart när jag är färdig och så.

Kommentarer
Postat av: Emmschen

när du är färdig o så? Blir väl nästa år då! haha.

Hoppas bröllopet blir trevligt imorgon :)

2009-06-27 @ 05:17:17
URL: http://emmschen.blogg.se/
Postat av: Roger olsson

Men lilla gumman har du gått hädan i usa???ja saknar det du skriver här ju;-(Hoppas allt e bra med dej. Många kramar från olsson

2009-07-22 @ 18:12:17
Postat av: Stefanie

En hel månad sen man fick läsa något kul om ditt äventyr. Saknar ju dina inlägg. Fast du har väl fullt upp med annat och kan inte hålla oss svenskar uppdaterade. Kram kram kram

2009-07-27 @ 19:29:34
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0