Mest bara för att.

Sådär ja, då var körkortet också avklarat. Får det hemskickat om några dagar, toppen! Blev bara måttligt irriterad på DLO igen.
 Kommer fram med alla papper visum, J1-status, brev från organisationen osv osv. Men har jag mitt social security number med mig? Icke. Tack vare att kärringen sist sa att eftersom de hade kollat på alla mina papper behövde jag endast ha med mig brevet denna gången. Som tur var hade jag allt annat med mig, fick ringa hem till Doug och få social security nummret bara. Sen kan man inte betala med kort där inne, HALLÅ?! Detta är inte stenåldern. Som tur var fick jag 20 dollar av Doug innan jag åkte hemifrån sådär lite fallifall. Det kostar 21 dollar, jag har ingen mer växel. Springer bort till en uttagningsautomat det minsta man kan ta ut är 40 dollar. Så mycket pengar har jag inte på kortet. Och mitt kreditkort har jag ingen kod till och kan alltså inte ta ut pengarna i en automat. Frågar tanten i kassan om jag kan köpa ett tuggummi eller vad sm helst och om hon kan ta det på över en dollar. Nej för att det kan hon inte. En kille bakom mig i kön hör tydligen min desperata röst och lånar mig en dollar. TACK! Älskar vänligheten i detta landet, Tack!

Går in till tanten igen får mitt tillfälliga körkort får veta att jag måste ta en ny bild. Hej jag gick yss upp ur sängen, inget smink håret helt äckligt. Tack så jävla mycket för det.

Nu ska jag snart köra och hämta C i skolan, sen ska vi köra till bibblan.

Lite bilder kan ni väl få..

 Flngor?`

 Lite berg.



Kommentarer
Postat av: görel



Nix! Ingen bild på mor din.Hon var glad över att inte fastna!!! Men nu har hon MIDJA...Du har en såå söt mor!!

2009-03-03 @ 09:55:43
URL: http://lyckansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0