Tjat.

Mamma tjatar så om dessa bilderna från helgen så jag får väl lägga upp några innan jag går och lägger mig.
Orkar egentligen inte men vad gör man inte för sin lilla mamma?




Josie chillar i bilen med lite pizza och red bull vodka.

  

Dessa bilderna ska visa hur snett vi stod när Matt skulle köra över en snöhög. Snöhögen var mest en ishög och vi var fast. Nic fick ut och putta ´jag och Jose skrattade mest.

   

Shorts är ganska bra alternativ när det snöar ute känner jag. Sen har vi Joe(?) Jessies pojkvän iallafall.

  

Ganska okej outfit ändå. Är man i bergen så är man.



Här försökte jag få med hela tjocka släkten.
1.Nic med sin mor Mary
2.Nic med sina fyra systrar
3.Syster
4.2 av trillingarna och Adam andra systerns man
5.Jessie och ytterligare 2 trillingar (sen mongomatt i förgrunden)
Jag vet att jag är helt värdelös på namn men sådan är jag! De var ju minst en hlv miljon syskon. Inte så lätt att hålla reda på.

   
Josie och matt stod ut längst in tha hot tub. Sedan hittade inte matt sina kläder, men han hittade josies tröja. Jag och J är ganska snygga efter flera timmars bad. Då kom Nic med sina vattenflasker och tjatade på oss att Dricka Dricka Dricka! -"You are gonna get sick tomorrow if you don't drink, don't forget the altitude!"

 

Söndagen såg mest ut såhär.


Ps. Mamma om du inte förstod såkan du klicka på bilderna så blir de större. Går snabbare att ladda upp de såhär.








Kommentarer
Postat av: eelina

Hejhej!

Har du en bild som du tycker förmedlar glädje/lycka?

I så fall ta en till på min blogg & anmäl dig till min fototävling!

Du har inget att förlora!

Kram!

2009-03-31 @ 10:12:42
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0