American Pie, på riktigt.

Igår var en riktigt bra kväll! (och såklart glömde jag min kamera.)
Lite förfest i ett studentrum och sen vidare till en riktig hemmfest á la amerika.
Jag lovar er, det fanns inte en endaste kvadratmeter av huset eller bakgården som inte var fylld med folk.
Folk som älskade svenskar, oj vad vi sjöng och dansade. Även om dj:n inte hade några svenska låtar.
Men vad gör det om hundra år? På riktigt, jag är så glad att jag träffade Tess, Beni och Helena. De är toppenbra!

Idag skulle jag egentligen till Zz på avskedskalas. Men eftersom Josie är en rutten fisk blev det inte så.
Hon dumpar sin kompis som åker tillbaka till Tyskland för att gå på Nics födelsedags fest. Och jag som tack vare lite olika incidenter inte fick lov att använda bil denna veckan får stanna hemma.
 Alla jobbar, ska jobba imorrnbitti eller är utan bil. Så jag får snällt stanna hemma, ligga i sängen och titta på "Ugly Betty".

Det värsta är nog ändå att när jag ringde Zz och berättade att jag inte kunde komma hade inte ens Josie ringt och sagt något till henne. Hur kan man vara så elak?!

Jag hoppas verkligen att min släkt och familj är generösa med gratulationerna så att jag kommer iväg till L.A och slipper alla ruttna fiskar.

Men på tal om positivt. TACK ALLA FÖR IGÅR!
Det var great.

Eftersom jag var en klant och glömde kameran kan jag väl bjuda på en bild från förra helgens festligheter.

Detta kallar vi manlig kärlek.

Kommentarer
Postat av: görel

Du får säkert oxå JÄTTEMYCKET grattis många gånger om. Elin fyller imorgon.. Läs på hennes blogg ang. det. Hon bölar i Norge!!!

Kram från en "kommenterare"

2009-05-17 @ 18:11:27
URL: http://lyckansmamma.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja fy vad skönt det ska vara att komma iväg lite! :D Vi ska ha jätte kul, bara så du vet ;)

2009-05-17 @ 21:20:27
URL: http://emmschen.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja det ska bli skönt att komma iväg lite :D Och vi ska ha jätte kul bara så du vet ;)

2009-05-17 @ 21:23:06
URL: http://emmschen.blogg.se/
Postat av: S

inte använda bilen huh? ;P har bitchattityden bakcat lite eller?

2009-05-18 @ 04:11:01
URL: http://sandramarklund.blogg.se/
Postat av: Stefanie

Kioskachefen va lika äcklig som vanligt! Ville sjunka genom jorden när han kom gående. Vad har du gjort så att du inte får använda bilen? Blir ju nyfiken. Pussar

2009-05-18 @ 20:11:39
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0