Coffee Hause

Dagen har spenderats 10 minuter inomhus, 10 minuter utomhus, 10 minuter inomhus, 10 minuter utomhus.
Detta pga av den olidliga värmen, det har vai svettigt idag kan jag tala om! Det var väl sisådär 35 grader och jag klagar egentligen inte men solen här är så stark. Och jag har blivit bränd så att det räcker. Men nu är jag mest brun. mhm.
 På fredag är det Charlottes sista skoldag och på lödag öppnar poolen så det lär bli en hel del häng där känner jag.
Och även hemma hos Emma i hennes pool, speciellt eftersom vi idag bestämde med sisådär 4 andra aupairer att vi sk ha poolparty/playdate. Jag klagar ju inte om jag får ligga i poolen hela dagarna!

Sen kvällen har spenderats på världens mysigaste café. Unga människor så långt ögat kunde nå.
Sitta ute när det ligger på 25 grader klockan tio på kvällen är inte fyskam, kändes som en House Of Bagels kväll med favvisar bara varmare.
Helt klart ett nytt favvoställe!


Detta är Helena (sverige) och Beni (norge). Halva skaran av mina nya favvopersoner.
Beni är jävligt snygg på denna bilden. Men jag vet att hon tar det med en klackspark. Dock inte lika säker på om de andra gör det så jag struntar i att lägga upp resten av bilderna.. HAHA


Kommentarer
Postat av: görel



Att ni har det såå varmt.. Här är mest "lagom"...

-Säger den avundsjuke...

2009-05-19 @ 12:24:23
URL: http://lyckansmamma.blogg.se/
Postat av: Emma

Oh jag blev kär i det stället!

Fan va nice de kommer bli med playdate med alla vid poolen!

2009-05-20 @ 00:04:48
URL: http://emmschen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0