L.A

För att då var det bestämt. Emma är en räddare i nöden och räddar mig från mitt hemska öde.
På min födelsedag blir det lite middag med favvosvenskar och på fredageftermiddag åker vi till L.A!
Det kommer bli riktigt nice och jag längtar otroligt mycket. Nu ska bara pengaproblemet lösa sig också så är vi på topp.

Och i L.A kommer jag även att få träffa Kristianstad-Emma igen och Kines. YES!

För att det kommer bli så bra.



Det var nog bara bra att jag rensade bort lite människor ur mitt liv.


I don't stop to please someone elses needs, gonna live my life for me.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha mums ja sågar är väl gott, ^^

Och vi ska ha svin kul i L.A så är det bara :D

Nu ska vi bara trolla fram lite pengar, haha.

Men resorna är kanske billigare i början på nästa vecka?!

2009-05-12 @ 16:24:25
URL: http://emmschen.blogg.se/
Postat av: emma (krstd)

Ooo, vad skoj att ni kommer! Vart har ni bokat boende och hur manga dagar stannar ni? Tror jag ringer dig senare idag! ;)

2009-05-12 @ 18:58:17
Postat av: görel

Skönt att du inte tycker synd om dej längre!!

Have fun!

2009-05-13 @ 10:05:52
URL: http://lyckansmamma.blogg.se/
Postat av: SOFFI!

klart att jag inte har glömt dig, hur kan du tro det !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:*

2009-05-13 @ 12:16:28
Postat av: Stefanie

På tal om kioskajobbare. Träffade vår kära chef på rally förra helgen. Vi hälsade och då såg han att det var vi. Hans kommentar va: hade ni inte stått med er pappa hade jag inte känt igen er, ni har ju fått bulor både här och där. Vad svarar man på det? Sen blev han impad att det va vår bror som åkte i den coolaste bilen på hela tävlingen. ;)HAr fortfarande rysningar i hela kroppen. Pussar

2009-05-13 @ 16:18:56
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0