-Nej men fy vad ful du var!

Godkvall kara vanner!
Nu har jag nyss kommit hem fran bion minsann och kande att det var dags for en liten uppdatering. Jag och Lina gick och sag 2012 och ni som kanner mig vet att jag inte direkt ar nagot fan av s.k katastrof filmer. Men denna var faktiskt otroligt bra! Jag gillade verkligen den men kommer val att bli sjukt nojjig nu i nagra dagar precis som jag blev efter att ha sett The Day After Tomorrow (halla, det kom faktiskt en sjuk onaturligt stor fagelflock i high speed pa himlen bara ngn dag efter!!)
Vad jag egentligen vill saga med detta ar val att jag rekommenderar den, konstigt nog..

Sen ar det jattefint har overallt, juleljus i varenda trad och runt varje hus. Downtown var valdans vackert utsmyckat fast dar fick jag inte se sa mycket. Jag korde och horde mest Lina -"AHHH, KOLLA DAR KOLLA DAR! ohhh, dar borta ar nagonting, kollakollakolla ser du Petra?!"
Men vissa maste ju faktiskt halla ogonen pa vagen. Nagot som inte Lina riktigt forstar eftersom hon inte har korkort. (hohoho)

Nu ska jag iallafall krypa till kojs for imorrnbitti ska jag minsann ringa Jessica har jag bestamt! Ar valdigt dumt och tomt har nu utan henne. Tycker att det var lite fjantigt att hon lamnade mig efter bara en manad eller sa. Men jag antar att detta livet inte ar for alla. Inte mig heller egentligen. Om jag hade haft mer an en unge och inte haft ledigt varje helg hade jag nog dott. Eller inte dott kanske, men iallafall svimmat av litegranne..


Nu hoppas jag verkligen att min hostdad kan lappa ihopa min dator snart sa att ni slipper sitta och lasa igenom milslanga inlagg utan nagra bilder och sa att jag slipper skriva utan 3 valdigt viktiga bokstaver i det svenska spraket.

Pa aterseende, kara vanner.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha wow blir lite förvånad att du vågade gå och se 2012, plus i kanten där ;) Men visst var den bra :D



2009-11-30 @ 17:12:35
URL: http://emmschen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0