Uppdate!

Usch vad jag kanner mig hemsk som aldrig uppdaterar langre. Nu blir det aven lite jobbigt att lasa for min data har lagt av litegranne sa lanar min vardpappas tills min ar fixad (vilket jag hoppas blir snart!)
Ni maste ju tro att jag fortfraande ar helt deppig och sjalvmordsbenagen men sa ar det minsannochdar inte! Jag tror att det var min lilla sverigetrip som gjorde mig sa deppig. Det var svart att traffa alla en san kort stund for att sen lamna er igen. Men jag angrar absolut inte att jag akte hem.
Mycket har hant har sen jag uppdaterade sist. Jag har inte festat sa jatte mycket (grattis till mig!) har mest tagit det lite lugn sadara och bara umgatts med folk.

Anledningen till att jag uppdaterar nu ar for att jag ringde Helena igar. Hon tyckte minsann att det var pa tiden med en uppdatering (trots att hon fick uppdateringen genom telen istallet).
Jag saknar faktiskt min Helena har, hon var liksom alltid beredd att hitta pa grejer. Ge mig lite fler spontana manniskor tack! Jag borjar bli less pa alla superplanerande manniskor, boooring.
Eller nu ska jag inte vara san, for jag har faktiskt Lina. Hon ar valdans spontan. Tillochmed sa spontan att hon nu helt plotsligt bestamt att jag ska klippa av hela hennes langa har nar hon kommer hem fran bergen pa sondag. Jag forstar inte hur det kom sig att jag blev den nya aupair frisoren? Kanske borde jag borja plugga till frisor? naaae, tror inte det va.

Vet ni vad forresten! Jag var pa en jatteskojig dejt haromdagen. Med en jattelacker amerikanare minsann, det blev en riktigt amerikansk movie dejt. Dock kande jag mig lite malplacerad nar vi gar ur bilen och resturangen ar sketafin. Sa kommer jag dar med jeans och sneakers.. Heja Petra!
Men annars sa var det great, fancy mat, fancy resturang, fancy (och snygg) kille. Tyvarr sa var han val lite val fancy for mig, eller vi kanske skulle kunna saga snobbig?
Men kul att det finns vissa gentleman har i varlden. hoho.

Nej nu blev detta allt for mycket text kande jag. Stackare. Men en uppdaering iallafall och jag lovar (kanske) att jag ska uppdatera liite flitigare i framtiden.
Tyvarr kan jag inte bjussa pa nagra bilder eftersom jag inte har min data. Men i sinom tid sa kommer det bilder fram nar bror min var har och lite annat smatt och gott.

Ha det fint mina kara vanner!

Ps. Jag har nu varit i usa i 10 manader, galet! Forlangde nyss med 6 manader i samma familj och ska antagligen spendera mina sista 6 manader andra aret med en annan familj i en annan delstad. Katjing!

Kommentarer
Postat av: Görel

Så du stannar ett tag till. Du får väl överraska nån mer gång..

2009-11-29 @ 10:38:29
URL: http://lyckansmamma.blogg.se/
Postat av: sabbi

Hejsan :)

ja vad kuul :D då kanske vi ses något när jag kommer ner ju :) hade varit skönt att ha någon i samma stad så man slipper köra in till denver hela tiden:P



Gud vad bra! Jag har varit så orolig över just den staden, är rädd för Littleton lite efter Columbine fallet, men jag gillade familjen så mycket att jag sa ja ändå :P

2009-11-29 @ 15:37:25
URL: http://sabbi.webblogg.se/
Postat av: sabbi

hej igen :D



jahaa okej :) deras gata är 5461 HAWTHORN TRAIL :) är det nära dig? De heter Dietz, al & lisa :) vet du vem de är? det är 2 barn, flickor, som är 1 & 3 år gamla när jag kommer :) jag fyller 21 två dagar innan jag åker haha, så perfekt tajming! :D hoppas att vi kommer ses där :D:D

2009-11-29 @ 21:18:45
URL: http://sabbi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0