Tears Don't Fall,

Jodå, en hel dag har gått sen mina töser lämnade mig och jag har överlevt. Dock var jag jävligt nära att råka ringa Helena efter det att min arbetsdag var slut. Blev lite så av ren vana. haha
 Helgen blir för mig väldigt lugn, tro det eller ej! Eller det är vad jag säger nu iallafall..
Känner att jag behöver spara lite pengar och att jag måste ta det lite lugnt för förkylningen börjar krypa sig på igen. Så imorrn blir det nog middag och lite vin med Jess och Jessica och kanske Susana. Lördagen är ännu ganska obestämd men det blir nog Boulder, har några kära vänner jag inte har träffat på ett tag. Och på söndag blir det lite aupairmöte tror jag nog nu när jag väl har gått på ett så varför inte liksom. Och så ska vi göra pumpor, det tycker jag kan bli väldans lajbans eller så.
 
 Ändrade planer. Precis i skrivandes stund fick jag ett mail av min area director. Det blir inget aupairmöte med pumpor hemma hos henne på söndag. Vi ska träffas på starbucks istället. (wohoo?) Tydligen har så många familjer fått svininfluensan nu att hon inte vill ha för många som har blivit utsatta för det i sitt hus. Jag hatar denna jävla svininfensan, eller fläskhostan som vissa vill kalla den HAHA, det är inte så farligt. En vanlig influensa och människor urartar. Trams.

Nu ska jag iallafall sova, somnade redan vid nio igår. Jag var helt utmattad av allt gråtande och stressande. Och imorrn börjar jag oturligt nog klockan 8. Bara en sovmorgon denna veckan! Skärpning.


Gud vad jag ska införa beer-pong som standard på alla fester när jag någon gång återvänder till svearike!


Kommentarer
Postat av: Görel

-Så, fläskhostan har intagit USA oxå..?

2009-10-09 @ 08:08:25
URL: http://lyckansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0