Hessan.

Har precis haft lite skype-kontakt med min älskade Hessan. Det är inte klokt hur bra det där skype är!
Vi kom fram till några intressanta slutsatser också.
I N.Z (där Hessan befinne sig) var klockan 6 en torsdagkväll.
I Denver (där moi befinne mig) var klockan 11 en onsdagskväll.
I Sverige (där vi brukade bo) var klockan 7 en torsdagskväll.

Det är intressant det dära.



Förresten har jag lite hemlisar på G igen! Avslöjandet kommer kanske om några veckor eller så.




Jag och min kära Hessan för ett väldans bra tag sen!
Sjukt att vi inte har träffats på 8 månader, och antagligen blir det 2 år om inte mer.

Jag dör!

Kommentarer
Postat av: Anonym

en torsdagmorgon hoppas jag att du menar när du pratar om sverige.

2009-09-24 @ 09:18:10
URL: http://lindgren.bubbleroom.se
Postat av: Tobias

Nice :D jag älskar också den parfymen, brukar nästan ha på mig den varje dag :D

2009-09-24 @ 11:54:55
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0