Idioti

Jag tycker att det är väldans dumt att Boys Like Girls spelar här när inte jag är hemma.
Det hade varit kul att uppleva lite gamla minnen. HAHA- men ja, vissa fattar :P


Hursomhaver ska jag köra hemifrån om lite mer än en timme och jag är redan färdig? Hur sjukt är inte det?
Ikväll blir det iallafall en lgn kväll, ska träffa boulder-brudarna från förra helgen. Äta lite mat och kolla lite bio.
Sen imorrn blir det antagligen utgång med Jess, Danny, Brittney och lite så. Danny åker ju till Nya Zeeland på tisdag, lite sorligt. Men har man tur så kanske han träffar på Hessan och Cissi och det hade ju varit fräckt.

Nej men nu orkar jag inte mer. Ska nog snart köra iväg, tanka bilen och lite så. Tar tid! Och så fastnar jag säkerligen i trafiken som alltid, wohoo.


Puss och pill!


Kommentarer
Postat av: Görel

I Kristianstad är det oxå trafikpanik.

FREDAGAR KL 15,00!!!

2009-09-19 @ 10:10:41
URL: http://lyckansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0