Slampor och korvar.

Idag så stod det shopping i massor på schemat.
 Först så inhandlades det massa nödvändigheter på morgonen. Så som tops, deo, locktång och lite annat smått och gott. Detta goda slutade på nästan 500 spänn. attsingen. Men vill man vara fin får man lida pin, eller något sånt.
Sen iväg till simningen med Charlotte och efter det handla lite nödvändigheter till familjen. Handlade en ny fotboll till Charlotte eftersom hennes träning börjar på lördag och tydligen ska man ha egen boll med sig. Lite lustigt om ni frågar mig men tydligen är det såhär i staterna.
Åkte inom Target och införskaffade lite kalkonbröst, lite ost, lite yoggi och lite avokado och morötter. Mumsfilibabba.

Sen nu senare ikväll åkte jag och Emma till Kohls, en billig klädesaffär. Köpte en superduper fin ring där det står "Love Life♥Be Brave" kostade nu 200 kronor istället för 500. Yes! Och även en stickad lång kofta som kommer bli perfa till leggins på höstkanten för 250 spänn istället för 400, gillar läget. Efter det begav vi oss till ytterligare en halloween butik och blev helt positivt överraskade! I alla andra halloween butiker vi har varit i så är alla tjejkläderna så slampiga att man lika väl kan gå naken. Och det är väl inte så värst kul att klä ut sig till kanske.. Iallafall så hittade vi miljoner grejer i denna affären. Men fastnade för en speciellt.. HAHA!

Som ni kanske vet kommer min kära broder hit på besök till halloween så vi har hela tiden sagt att vi ska vara något tillsammans. Har funderat på allt från power rangers till turtles. Men samma sak där, killkläderna är ascoola men tyvärr för stora. Tjejversionerna är kroppsstrumpor. Nej tack!

Så tillslut blev det.. Ketchup senap och korv i bröd! haha, så jävla kul! Jag ska vara ketchup, emma senap och pontus korv i bröd. hahaha, jag dör! ASKUL!


En bild från vår kräftskiva :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi kan vara riktigt påhittiga när vi sätter den sidan till ;) höhö

2009-09-16 @ 06:23:22
URL: http://emmschen.blogg.se/
Postat av: helena

underbart att du antligen uppdaterar igen! keep up the good work! :D

2009-09-16 @ 07:41:23
Postat av: Stefanie

Härligt med uppdatering! Heja Petra! Förresten så saknar jag dig!

2009-09-16 @ 10:18:16
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se/
Postat av: Daniel

Inga skandaler?? Jo!! Kom igen, berätta!

2009-09-16 @ 22:24:57
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

vad gör du i USA? Jag pluggade där som high school elev

2009-09-17 @ 12:24:52
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0