Städtanta.

Idag har jag inte gjort några planer alls. Mest för att jag skulle städa rummet.
Det låter kanske jättekul för vissa, inte lika roligt för mig. Jag har allt för många kläder! Kläder ligger över hela golvet så att man inte ens ser den typiska amerikanska heltäckningsmattan längre..
 Trots detta har jag aldrig något att ha på mig. VAFAN!
Och jag måste verligen städa rummet idag, städerskorna kommer imorrn och jag hatar när de inte dammsuger och dammar ordentligt när det ligger saker framme. Förresten så vet jag inte hur jag ska klara mig utan städtantr när jag kommer hem, snacka om att man har blivit bortskämd med det här.

Hursomhaver var gårdagen en ganska underlig dag.
Min area director Lisa har sagt till mig att jag borde börja tänka på förlängningen och fylla i papperna snart. Varpå jag skickar ett sms till Doug och ett till Stacey (eftersom de inte pratar med varandra) där jag frågar hur länge de vill ha kvar mig.
Svaret från Doug blir att det ultimata hade ju varit 7 månader men eftersom man bara får välja mellan 6,9 eller 12 månader blir det nog 6. Eftersom det inte riktigt lönar sig för de att ha kvar mig när Charlotte börjar kindergarden.
 Jahapp, ingen större överraskning där. Det var ju så som jag trott hela tiden. Sen efter någon minut får jag ett sms av Stacey där det står att de vill ha kvar mig ett år. Och att hon ska prata med Doug om det de kommande dagarna för hon vill jättegärna ha kvar mig et år till.
 Jahapp tänkte jag igen. Nu får de väl ändå bestämma sig, man kan inte både äta kakan och ha den kvar har jag hört (inte för at jag vill att någon ska äta mig inte..)

Nej men om jag skulle städa rummet.. eller kanske titta på idol, mums!
Det är ju trots allt fredag imorrn! WOHOOOO!

Såhär ser jag ut när helt spontana bilder tas.

Kommentarer
Postat av: Emma

nu är du allt lite trög din städtanta! Just nu har jag varit i Usa i 249 dagar, alltså 8 månader är lika med 249 dagar! fattar du nu vavavava? ;P haha

2009-09-18 @ 03:15:35
URL: http://emmschen.blogg.se/
Postat av: sara

sv: okej ;)

2009-09-18 @ 07:41:40
URL: http://sarasoderberg.blgog.se
Postat av: Sanna

Bio på vardagskvällar är nästan bättre än bio på helger tycker jag!



Åh, tack så jättemkt!

2009-09-18 @ 09:31:00
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Anonym

jobbigt när dom inte pratar med varandra, jag pluggade i Oklahoma, älskade det och ska tillbaka om jag kommer in på en frisörskola här, då kan man praktiksera utomlands

2009-09-18 @ 12:55:20
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: G2 / Gosia

Åh, tack! :)

2009-09-18 @ 14:30:50
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0