Vinter?

Okej, i morse när jag körde Charlotte till skolan skrev jag ju att det var kallt som attsingen. Att gå från 30 grader till 5 är inte nådigt. Det småduggade lite och jag tänkte inte mer på det.
 Kom hem och hade huvudvärk så jag la mig ner och vilade lite. Vid elva tiden beger jag mig upp till övervåningen för att hämta C på skolan igen.
Och vad får jag se? Snö!! Ofta det snöar i september känner jag. Lyckligtvis är allt borta nu men fortfarande kyligt.
 Typiskt, jag som var så van vid värmen nu. Vart tog hösten vägen? Sen när blev det sommar-vinter istället för sommar-höst? Jag är förvirrad, i sådana här lägen saknar jag Sverige. Där kan man iallafall räkna med höstrusket!

Kören ikväll gick förövrigt jättebra, förutom att jag hae på mig allt för tajta jeans och satt och vred mig i stolen mest hela tiden..
De tycker fortfarande att jag ska sjunga ett solo. Det tycker inte jag. Tanter och gubbar, låt mig vara!

Kommentarer
Postat av: Görel

Sing out loud!!!

2009-09-23 @ 13:07:12
URL: http://lyckansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0