2 days to gooooo!

Om 2 dagar är mina föräldrar här, kan inte fatta det!
Ihhhhhhhh!





Kommentarer
Postat av: Helen

Hej Petra. Vad trevligt att dina föräldrar kommer iväg nu...inte kul med askmolnen..:-( Jag är en av dina trogna bloggläsare sen i nov-09...följer din blogg varje dag o blir lika glad när du har uppdaterat...Jag har en dotter som är au pair i Seattle sen jan-10 (www.minusa.blogg.se)jag var o besökte henne över påsken o ska faktiskt fira 4 juli over there....Förstår att du längta efter dina föräldrar...passa på o njut...det är du värd...ni är så starka som har tagit detta steget ut i världen...Ha det bäst o glöm inte blogga... Kram på dej fr Helen i Skåne

2010-04-29 @ 07:20:14
Postat av: Ellen

HejHej!!.... Nu blir det att jag åker:).. trodde "min" familj bodde i Denver men är i en liten by utanför. Ska bli så kul och spännande:)

2010-05-03 @ 16:22:07
URL: http://esfc.blogg.se/
Postat av: Görel

Och nu har dom varit där läääänge....

2010-05-04 @ 11:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0