3 timmar

Blev en hård kväll igår. Ringde Travis när jag kom hem och vi pratade i flera timmar, så inte förrän halv 5 imorse blev det sängen för mig. Sen ringer min värdpappa vid halv elva och det första jag hinner tänka är "helvete, nu börjar jag jobba 11 istället för 12. fan".
Men inte då, istället säger han att jag kan börja jobba vid två istället. Lyckodag eller vad! Så idag kommer det totalt bli 3 timmars jobb, jag klagar då inte.

Vad kvällen har att bjuda på är fortfarande ovisst.. Har ganska många olika förslag men ingen aning om hur jag ska välja. Jag har börjat känna mig som en riktigt hemsk människa om jag säger nej till någon, och det är väldigt jobbigt för jag är ju faktiskt ingen hemsk människa. Jag har fått höra väldigt många gånger de senaste månaderna att jag är en väldigt godhjärtat, ärlig och snäll människa. Och jag är inte den som är den utan jag litar på vad som sägs.
Gud vad självgod jag blev nu. Men vem bryr dig, jag befinner mig i usa. Här får man lov att vara självgod, det är nästan ett krav.

Snart är det maj och då öppnar poolen!

Förövrigt är denna bild tagen i början av juni. Tänk då att jag hade ytterligare 3 poolmånader, snacka om bränna.
Ge mig nununu. Allt blir så mycket bättre när man är brun. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0