Fina fina Stefanie

Idag blev jag helt otroligt glad! För vad kom med posten om inte ett litet paket från Svea rike, ett paket från min fina Stefanie innehållande "karamellpojkarnas Kanon Salt", "Tass-salva" (förklaring kommer snart.. haha) och ett fint brev från henne.
Det är när man åker iväg på sådant här som man verkligen inser vilka som är ens riktiga vänner. Jag säger absolut inte att jag behöver få paket hemskickat till mig för att förstå det. Men man vet liksom vilka som alltid är där. Man behöver inte prata så ofta men man vet att de finns där.
 Det är ju det som är så konstigt men samtidigt underbart med Stefanie. Nej vi träffas inte alls ofta, på grund av att hon bott i Kalmar och pluggat och innan dess när vi inte hade körkort i Höör. Men jag anser ändå at hon är en av mina bästa vänner, om inte den bästa. Och så kommer det nog alltid vara. Jag tror att det är på grund av våra olikheter som vi går så bra ihop. För två mer omaka människor kan man nog inte hitta. Men jag älskar iallafall min vackra Stefanie.
 Det ska iallafall bli roligt att se på min födelsedag hur många grattis det blir detta året eftersom jag inte har min svenska mobil längre och man inte kan välja den enkla utvägen!
Iallafall så struntade jag i att skicka hem födelsedags hälsningar till majoriteten detta året. Känns bara onödigt när man inte får något tillbaka.


Här har ni iallafall vad lilla Stefanie skickade.


Tydligen så finns det numer ett gamla apoteket och ett nya apoteket i sverige. Det visste jag inget om men på nya apoteket säljer de inte försvarets längre (What?!) så istället fick jag "tass-salva" som skulle vara likadant. Och det var det faktiskt!
 Men måste dock erkänna att jag blev lite orolig först när jag läser skyddar och mjukar upp torra tassar. haha



Och sen så har ni ju varit på mig som en hel hönsflock om att visa en bild på Travis. Och jag antar väl att jag får göra det. Visa min lilla 17-åriga pojke på bild! (Nej han är 24 och inte 17 men han ser ut som det litegranne. Speciellt på dessa bilderna när han är nyvaken.)




Hoppas att han inte läser detta inlägget för isåfall kommer han nog döda mig för att lägga ut en bild där han enligt sig själv ser ut som en invalid. Man gör väl vad man kan liksom.


Kommentarer
Postat av: Stefanie

Detta underbara inlägg med dessa vackra ord kunde inte kommit lägligare efter denna skitdag. Kan inte säga annat än detsamma min absolut bästa vän. Och det med att träffas ska verkligen ändras nu när du kommer hem. Fy fasiken vad jag saknar dig hjärtat! En paket till din födelsedag är inskrivet i kalendern så det kommer fram i tid. Älskar dig min Petra!

2010-04-19 @ 22:32:40
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0