Godmorgon

Sådärja.
Somnade som sagt ganska sent igår närmare 5 var hon nog när jag slumrade till. Sen blev jag väckt klockan tio av en Brandon som ringde, det var kul att prata med honom. Vi har inte hörts på ett tag tyvärr, men nu är vi back on track. Ska gå och se Hot Tub Time machine i veckan om inget oförutsett händer.
 Eftersom jag ändå var vaken så loggade jag givetvis in på datan där en trevlig överraskning väntade. SKYPE!
Mormor var hemma hos mor och far så jag fick skypea lite med henne med, alltid lika mysigt. Min fina lilla mormor.


Nu ska jag slöglo på en film.
Försöka sortera mitt liv litegranne, det är lite för mycket just nu. Jag vet inte riktigt vad jag vill med mitt liv.
Kan inte bara någon bestämma åt mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0