GOGOGO!

Kom nyss hem från Charlottes fotbolls träning. Hon har tjatat på mig så länge att hon vill att jag ska kolla att jag tillslut gav med mig. Även om det är helg och jag är ledig, jag börjar bli allt för fast vid detta jobb känner jag..

Nu ska jag hoppa in i duschen lite snabbt sen bege mig hem till Travis kompisars hus där de har spelat musik och grejat hela helgen. Om jag har tur kanske jag får en serenad idag igen, haha. (önsketänkande)


Denna bild togs för exakt ett år sen. Jag förstår inte vart tiden har tagit vägen..
Och hur kommer det sig att jag var brunare då än nu?
 

Ps. Kom nyss på det.. Turkiet i oktober.


Kommentarer
Postat av: Wanja

Turkiet i Oktober woooooooooooooooot?

2010-04-04 @ 06:41:27
URL: http://ddubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0