Nykter kareoke.

Ja då har man provat på det också. Fyfan. Det gör jag aldrig om igen kan jag tala om, speciellt inte med 3 människor som kan sjunga. Hela baren skrattade nog åt mig sådär lite i smyg, men min egna hejarklack var grym. haha

Sen så fick jag en sång sjungen för mig också. En sång om mig till mig, jag började nästan gråta så fint det var. Finis.

Finns det något bättre än killar som kan spela gitarr och sjunga? Ja, de som kan göra det felfritt bra och som skriver sina egna låtar och sin egen musik.
Imorgon blir det till att träffa min trubadur igen, golle.


Sen idag har jag även fixat nästintill allting inför mor och fars kommande besök.
JAG LÄNGTAR SÅ IN I BOMBENS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0