Påskjävel.

Och så har man fått känna på hur det är att bli lite matförgiftad. Kommer inte kunna äta kokta ägg på ett bra tag kan jag tala om.
Så åkte som sagt hem till Travis igår, satt och snackade med honom och Adam i kanske en kvart sen fick jag springa in på toan och kräkas. Underbart.
Så jag stannade där över natten. Låg och frös och svettades om vartannat, Travis kliade mig på ryggen i princip hela natten. Kunde nog inte ha blivit sjuk på ett bättre ställe. Kände mig lagom fräsh att ligga och spy framför honom men vadå liksom.

Nu ska jag vila litegranne och må bättre.


Jävla ägg. Sabbat min diet totalt, vad fan ska jag nu äta på mina knäckemackor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0