The Girl With The Dragon Tattoo.

Fick nyss ett sms av Andrew med en chockerande nyhet. Män som hatar kvinnor har premiär på biograferna (nåväl, minibiograferna) här i Denver idag. Svenskt tal med engelsk undertext.
Jag måste ju bara gå och se den bara för att, tänk vad knäppt att kolla på en film där de pratar svenska och har undertexter på engelska. Helt koko.
Och för att göra det hela mer interessant så ska jag lätt dra med mig en amerikanare på det. Första valet är ju självklart Andrew. Men NEJNEJ, han ligger hemma och kräks. Lönt. Andra valet hade varit Travis, men han spelar in sin nya skiva heeeela helgen. Tredje valet hade varit Edward men det puckot är uppe i bergen. Toppen.

Men andra ord får jag väl vänta med att se den. Förhoppningsvis har den fler visningstider.


Kommentarer
Postat av: Emelie

OMG, hur häftigt är inte det!

2010-04-03 @ 03:56:13
URL: http://scorpione.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0