Undringar

Ibland så sitter jag och funderar allt för mycket hur verkligheten kommer se ut när jag kommer hem till Sverige.
Och det jag ser är inte alltid positivt.
Jag undrar vilka vänner jag fortfarande kommer ha kvar. För det kommer nog inte riktigt funka att bara låtsas som om att man är best buds när man knappt har hörts av på 19 månader.
Ju mer jag tänker på detta desto mer vet jag att det är här jag hör hemma. Det är här jag vill vara.
Det som gör det svårt är min familj, min underbart fina familj, de vill jag självklart ha så nära som möjligt. Men min lilla mormor säger att hon inte fixar mer än 3 timmar på ett flyg. Det tycker jag att vi kan ändra på.

Detta blev lite deprimerande känner jag. Fast egentigen är jag inte deprimerad, jag är lyckligare än någonsin. Jag måste bara själv inse det, för så bra som jag har det nu kommer jag nog inte ha det igen.
 Carpe diem.



Kommentarer
Postat av: Stefanie

Mig är du tvungen att ha kvar när du kommer hem annars kommer jag förfölja dig till du inser att du inte blir av med mig!

2010-04-27 @ 09:28:49
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0