Skrattfnatt

"When in Rome" borde verkligen ses!
Jag har inte skrattat såhär på bio sen "The Hangover", så se den.
Visst var det en sådandär romantisk komedi där man redan från början vet att tjejen får killen i slutet. Men med mycket mer komedi än i vanliga fall.

En annan bra film där killen inte får tjejen i slutet är "(500) days of summer", den är mysig tycker jag. Fast lite deppig sådär.

Film jag ser fram emot nu är "shutter island" och "Alice in wonderland". Tim Burton och Johnny Depp tillsammans kan aldrig gå snett-

Detta var återigen ett meningslöst inlägg. Ofta ni bryr er om vad jag egentligen tycker om filmer?

Nu ska jag sova.
Godnatt gott folk.

Kommentarer
Postat av: malin

åker med SI, men ska ju inte åka förens i augusti så inte kommit iväg ännu (:

2010-02-04 @ 15:31:55
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0