A discoball is just hanging by a tread.

Så då var det fredag igen, underbart!
Har inte jobbat speciellt mycket denna veckan och tur är väl det med tanke på mina sömnproblem. Finns det sömnpiller utan recept här i usa? Någon som vet eller måste jag kolla upp det själv?

Ringde Jessica klockan 3 inatt och snackade med henne i över en timme. Saknar verkligen henne här, hon borde aldrig ha åkt hem tycker jag. Och det tycker nog inte hon heller just nu..


Nu ska jag upp och äta lite frukost/lunch, blir nog havregrynsgröt med banan och russin. Mummma!


                              
                                                    Mina två all time favorites á la usa :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

So true..

2010-01-30 @ 02:09:35
URL: http://msekelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0