Bulletproof

Idag är en happydag, mår bättre än jag gjort på länge!
Idag är en dag av tacksamhet.
Jag är tacksam för att jag har turen att ha världens bästa familj. En familj som alltid stöttar mig i allt jag gör och tror på mig. En familj som alltid älskar mig oavsett hur idiotiskt jag beter mig. Och med familj menar jag givetvis inte bara mamma, pappa, pontus, spock och sotis. I min familj ingår även världens bästa mormor, morfar och gerth.
Jag är så oerhört glad för att jag är jag. För att ni, min fina familj, har uppfostrat mig till den jag är. För allt ni någonsin har lärt mig, det har gjort mig till den utomordentliga person jag är idag. Och att jag tack vare er kärlek lyckas vara hemifrån såpass länge som jag är nu. Att jag klarar mig själv, att jag är självständig och helt enkelt toppenbra!
 Och tack, tack alla ni underbara vänner. Vänner som har funnits med mig länge och nya vänner som jag vet kommer finnas där för alltid. Ni är underbara människor, och jag kommer alltid ställa upp för er. För det är ni värda.

Summan av karemumman:
 Jag är en helt jävla fantastisk människa och det har jag alla underbart fantastiska människor i mitt liv att tacka för.

JAG ÄLSKAR ER!

Kommentarer
Postat av: Jessica

<3

2010-01-21 @ 23:02:24
URL: http://msekelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0