CP(r)

Min kamera lever igen, tack vare min  kunninghet när det kommer till första hjälpen. Lite mun mot mun så mådde den bra igen. Lite slajmig men det är smällar man får ta.

Idag känner jag inte för att göra någonting, visst är jag tråkig?
Men Project Runway börjar trots allt ikväll och jag skulle behöva tvätta lite och sådant..
 Får fundera lite till sen bestämma mig.





Detta är min nya kumpis. Hon är jätterolig plus att hon var en cheesecake-virgin när jag träffade henne. Så oskyldigt. Sen spottar hon hela tiden när hon pratar, men det är smällar man får ta. Kanske får ta och skaffa mig ett bra regnställ..




Laura (frankrike) och jag är mest bara coola och sådant där ni vet.

Kommentarer
Postat av: Sabrina

"sen spottar hon hela tiden" HAHAHAHA JAG DÖR!! inte meningen att spotta på dig ju :(

2010-01-15 @ 07:32:00
URL: http://sabbi.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Tror bestämt att jag kom till Denver med Laura ?!



Jessica

2010-01-15 @ 11:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0