Impulsivt

Chris ringde nyss mig, detta var samtalet som utspelade sig: (översättning till svenska så att familjen fattar. HAHA)

Chris: Petra, vad gör du i helgen?!
Jag: Ja, inte så mycket. Tänkte mest ta det lugnt och umgås med dig.
C: Jaja, det visste jag ju redan men så blir det inte längre.
J: Nahe?
C: Nä! För vi ska åka upp till Aspen på lördag.
J: SKA VI?! FAN VAD KUL! När hände detta?
C: När jag satt och filosoferade precis, och så vet jag att du är lika knäpp som jag och säkert vill spendera över 4 timmar i en bil med mig.
J: Då tänkte du rätt, jag laddar ipoden med festlig musik så åker vi! Vi ses på lördag!
C: Ja för att det gör vi, som faaan!
J:.. Ehhm, när hämtar du mig förresten? HAHA, visst kan jag vara spontan men säg illafall en tid jag ska stå utanför huset.
C: hmm, det tänkte jag inte riktigt på. Men 7 lördagmorgon blir bra.
J: Toppen, då blir det en lugn fredag med andra ord. Puss!
C: (på svenska) Puss, hejdå!


Ja, så tydligen åker jag och Chris upp till Aspen på lördag för att kolla på the x games. Greeeeeat!

Nu vet jag att vissa blir väldans avundsjuka på mig, K? HAHA :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0