Körkort

Visst är jag helt utmattad efter en hel dags jobb. Att jag kände mig som en zombie redan innan dagen började gjorde ju inte saken mycket bättre.
 Men ska jag stanna hemma ikväll för det?
Icke då, man är väl en viking! Först ska jag bege mig till min Area Director och få ett brev, ett brev som jag måste ha om jag ska förnya mitt körkort. Ett körkort som går ut imorgon, framförhållning Petra, framförhållning.
Sen blir det till att möta upp med Lina och Beffe på Starbucks, massa mys. Men mina 4 presentkort är snart ett minne blott. Då får jag börja koka kaffe hemma igen.
Undrar om jag blir insläppt om jag kommer in på Starbucks med min egna fina SWEA-termoskopp? För om mitt sällskap dricker kaffe, varför ska inte jag kunna ha med mig mitt eget då?
Detta måste undersöka snarast!

Idag fick jag en jättefin tröja på posten. Oroa dig inte mamma, det är inte jag som betalt den. Jag sparar pengar!
Men vissa känner visst för att ge mig lite gåvor för att jag är så himla bra, true story.


                             
Jag och min söta bil. Lite skillnad om man jämnför med min kära Gunilla-Greger hemma, Saknar den lilla skrutten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0