mammig

Det börjar verkligen märkas att man är "gammel-aupairen" nu, känner mig som värsta mamman ibland.
Inte för att jag klagar eller något, jag vill ju absolut inte att mina kära vänner ska må dåligt.
 Men det började ju med min fina Jessica som tyvärr lämnade landet allt för snart. Sen så blev det Lina, sen blev det Berfin och nu Sabrina. Jag kan inte göra underverk människor, men jag kan ge mitt stöd. Och det kommer jag alltid göra.

Så min trevliga hemmakväll med mig själv blev inte av. Vid halv åtta fick jag sätta mig i bilen för att bege mig hemtill Sabrina. Hon behövde försvinna från huset och ventilera lite, eller ja det blev väl mest garv som vanligt. HAHA
Träffade även Kim från tyskland som kom samtidigt som Sabrina. Mer förvirrad människa får man fan leta efter, helt galet rolig var hon iallafall. Jag kommer fan få sexpack om jag ska fortsätta skratta såhär mycket varje dag.

Nej men nu ska jag väl ta och knyta mig, eller iallafall lägga mig och glo på tv ett tag.


so long suckers.


Kommentarer
Postat av: mormor med bihang

hej du lilla pellejöns de vet du väl att mun mot munmetoden är givande på många sätt så även i detta fallet kram på dig HAHA

2010-01-15 @ 13:30:56
Postat av: Sabrina

hahaha mammig :D:D

2010-01-15 @ 14:49:43
URL: http://sabbi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0