Nya planer

Har blivit lite ändradeplaner ang. Aspen trippen!
Tanken var att vi bara skulle köra upp över dagen, med tanke på att x games pågår nu finns det ingen möjlighet att hyra något med vår ekonomi.
Sen för en stund sen så ringde Brittney och frågade om jag skulle till x games (sett på facebook, haha). Så svarade jag givetvis ja och så fick jag ju förklara att vi bara skulle vara där över dagen. Men det tyckte inte Brittney, för tydligen hade hennes kompis ett ställe som vi kunde sova på. Toppen! Så nu får jag festa med min bästa Brittney innan hon åker till Chile och så slipper jag och Chris köra hem på kvällen. Detta kunde inte blivit mycket bättre!
Brittney dumpade även sin skjuts och åker upp med mig och Chris istället, roadtrip med mina favvotjejer. Detta kommer bli en bra helg känner jag.



Brittney <3



Och min älskade Sydafrikan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0