Ödet?

Ibland tror jag på ödet, inte för att jag riktigt vet vad ödet ville med detta än. Men någon gång får jag väl veta.
 
Hursomhelst. Jag har lovat mig själv att stanna inne hela helgen för att bli av med denna dumma förkylning. Går sådär, jag har myror i brallan.
Så det jag har roat mig med under kvällen är att lägga över grejer på den externa hårddisken, skriva in saker i min kalender, testa och leka med alla fina saker jag köpte idag.. (shoppingförbud jag vet, men städerskorna skulle komma så flydde huset och då blev det shopping)
 Sen började jag iallafall rensa bland mina msn kontakter. Med tanke på att jag har haft samma mailadress i ca. 8 år, bara det är galet, så har jag också gamla kontakter. Sådana som har lagts till av någon anledning man inte minns, några kanske var från lunarperioden. Ja ni fattar.
Iallafall så var där en kille som jag inte kände igen namnet på, han hade en blogg så jag gick såklart in och kollade. Och där såg jag att han var aupair i usa, vad är oddsen tänkte jag och kände att jag var tvungen att skriva till honom. Jo han är aupair, han är 20 men fyller 21 20 maj, kommer från skåne, var på skolan i n.y tillsammans med en förredetta vän till mig (no comments), osv.

Detta är bara allt för konstiga sammanträffande känner jag.

Men samtidigt blir jag oerhört glad när sådanahär oväntade grejer händer.


Nu ska jag tvätta ur inpackningen och sen måla naglarna. Jippie.. Kan ju lika gärna passa på när jag är hemma en helg. haha




En helt random bild från min finaste Brittneys Graduation Party.
Mest bara för att jag gillar den däckade killen, och för att min min beror på att jag nyss smakade på min drink.
Rachel hittade inget blannevann så kommer hon "Sorry hun, this one maybe became a littlebit to strong. But you are swedish and not american so i know you can handle it better than me." Så jag ville väl inte vara den som är den. Men FYFAN, hon hade blandat ut någon vodka med ja, vatten? så smakade det iallafall.



Men lika glad är hon för det, din jevel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0