Paradise Hotell vinnare

Tittade nyss på Paradise hotel, på tv6 play då såklart. Det är väl helt okej, kul att skratta åt vissa människor ibland. Men allt förstörs ju litegranne eftersom jag vet vem som vinner allt. Förstör liksom spänningen med hela programmet.

Vet inte alls varför jag delade med mig av det. Känner att det var ganska onödigt nu när jag läser igenom det. Men jag har fullkommlig bloggtorka, jag vet att jag borde skriva om mitt "usa-liv". Men det är inte så värst spännande längre, för er kanske men inte för mig.
 Jag tänker iallafall ägna ett långt inlägg snart åt min framtid. Eller iallafall mina framtidsplaner, hur framtiden faktiskt blir kan man aldrig veta.

Nu har jag svamlat nog för idag känner jag, trött och jävlig är jag med. Sova länge imorrn, ja tack!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

vem vinner??

2010-01-06 @ 16:41:46
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/
Postat av: Erika

Tycker om det du skrev! Underhållande att se en del prima grejer och inte bara det vanliga sakerna som man kan läsa om varenda dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0