tjingtjong.

Förnya körkortet gick väl halvbra. Kommer dit och får exakt samma efterblivna kines vid exakt samma bås som förra gången. Nej inte igen var det enda jag hann tänka. Och visst blev det problem. Av någon jävla anledning ville han ha mitt gamla J-1 visa som jag såklart inte hade med mig. Så det blev till att köra hem och hämta, lagom irriterad.
Kinesen sa att jag bara kunde gå fram till honom när jag kom tillbaka så slapp jag sitta i kö. I helvete heller tänkte jag. Satte mig och väntade och fick en snäll liten tant som hjälpte mig istället. Mycketmassa bättre.
 Sen blev det massa tjafs om jag bara kunde förnya hursomhelst eftersom jag var på ett visa. 4 olika inkompetenta människor kollade på det, men såklart hade den söta lilla tanten och jag rätt hela tiden.

Nu dör min data om exakt 10minuter.


Hörs senare mina kära vänner.


(Fan vad många som fyller år i januari förövrigt, era lyckliga jävlar.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0