When I'm far to tired too fall asleep

Idag lyckades jag försova mig på riktigt för första gången här. Visst har jag försovit mig innan och kommit sisådär en minut försent. Men idag var inte som de försovningsdagarna.
 Tanken är att jag ska vara hemma hos  min värdmamma klockan 7 på morgonen när jag jobbar där. Klockan kvart över 7 ringer min mobil. Min första tanke;
VEM FAN RINGER MIG SÅHÄR JÄVLA TIDIGT?! &%#&"%"&¤"(/¤(
Såklart är det min värdmamma, jag får panik och skriker typ. Jag försov mig jag kör NU! Min värdmamma var snäll och söt som vanligt och försäkrade mig om att det inte var någon fara.
 På med ett par byxor och springa ut till bilen, gasen i botten och iväg försvann jag. Anlände till min värdmamma halv 8. Det känner jag att det är en ganska bra prestation. I vanliga fall tar det ca 15 minuter att köra till min värdmamma. Idag tog det 15 minuter allt som allt.
Jävligt impad.


Så nu ska jag duscha litegranne tänkte jag, sen blir det till att hämta ungen på skolan. Vi har stora planer för dagen. Om ni har tur får ni se det sen.
Spännande

So long!

                            
                                         Charlotte och min lillabror påväg till pulkabacken

Kommentarer
Postat av: helena

hahaha bra jobbat gumman :) stolt <3

2010-01-28 @ 00:00:12
Postat av: L I S A

Hejsan hejsan!

VAd gör du?

2010-01-28 @ 15:15:30
URL: http://lisaavasjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0