Been there done that messed around, I'm having fun don't put me down

MITT NÄSSPRAY ÄR UPPHITTAT!!
Ursäkta caps lock men jag är så jävla lycklig. Detta var det bästa på länge, skojar inte riktig lycka.

Det blev aldrig någon kareoke ikväll för baren där det hölls tyckte att jag skulle visa id det tyckte inte jag. Så vi gick till cb & potts istället, snackade och hade någon öl. För där var de snälla minsann, jag blev jätteglad för servitrisen gav mig en komplimang om mitt nagellack och var jätte impad att det var mina egna naglar. YES! Ni kan inte förstå hur mycket det värmde i hjärtat. Jag som varit nagelbitare hela mitt liv och aldrig och då menar jag aldrig lyckats kleta på nagellack. Men nu efter mycket blod, svett och tårar så har jag både naglar och förmågan att använda nagellack utan att man tror jag låtit en 2åring måla mina naglar.
Happyface

Nu ska jag sova minsann. Trodde att jag var ledig imorgon men tydligen måste jag jobba 8-12, inte så farligt ändå.
Sen blir det till att hämta upp Grete och köra till Boulder. Tjejkväll med vin och rockband, massa massa mys.

Hoppas att ni är belåtna med min ökade uppdatering i bloggen.



Kommentarer
Postat av: mmautildah

fin blogg :)

2010-03-26 @ 19:06:10
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0